A fütyi, ami lázba hozta Európát…

26 Júl


Nem tudom, sírjak, vagy nevessek?!
Egy bőrlebeny kapcsán hadba lép Európa? Ez már a vég, vagy ez “csak”  a vég kezdete?!

Emberek, ébresztő!!!
Nem volt elég, hogy a sötét középkor pogromok meghirdetésével, a zsidó tanházak rajtaütés szerű megszállásával, Tóra és imakönyv égetéssel, nem ritkán emberek válogatott kínzásával akart gátat szabni a zsidó vallás gyakorlásának? Nem volt elég, városok-falvak zsidó lakosságának erőszakkal történő keresztény hitre térítése? És mindez Krisztus nevében! Mindezek után Európa  azzal mutatta meg kimagasló kultúráját, hogy milliószám küldte biztos halálba honfitársait? Bár ebben már látszanak a fejlődés jelei, már nem csak a vallás számít, elég  a származás is!  De, ami a lényeg, ők mondják meg, ki a zsidó! (Az már csak hab a tortán, de nagyon fontos díszítőelem,  hogy egy füst alatt a számára “értéktelennek”, netán “veszélyesnek”  tartott személyektől is igyekezett megszabadulni.)

És amikor már az ember azt hinné, hogy közvetlen szomszédaival is csak az elvakultság és nem a tudatlanság mondatja, hogy “Jézus az első palesztin”, akkor a magát változatlanul műveltnek tartó Európa előáll a nagyágyúval. Egyes helyeken a kóser vágást, máshol a körülmetélést kívánja tiltólistára tenni. Előbbit az állat-,utóbbit az emberi jogok védelmének égisze alatt.

Európa, kedves Európa! Tudod egyáltalán, miről beszélsz? Ha tudnád, és ténylegesen az állatok védelme lenne a célod,  minden, még a sertés, a ló (mely állatok nem kóser volta miatt nem képezik sem a zsidó, sem a muzulmán konyha alkoró elemeit) vágását is kizárólag rituális vágással engedélyeznéd. Nem csak azért, mert a legkevesebb szenvedést okozza a leölendő állatnak, hanem azért is, mert annál tisztább, vértől mentes hústermék nem létezik. Nem beszélve a hagyományos vágásnál óhatatlanul pangó vér, undort keltő látványától!

Hagyjuk ezt, végül is kóser húskészítmény – ha magasabb áron is, de – beszerezhető a világ azon részéről, mely kevésbé “liberális”, sokkal inkább demokrata.
 
Ugorjunk az elmúlt napokban nagy vihart kavart kölni bírósági döntésre, mely ha nem is alapjaiban, de megrengette Európát.
A kölni bíróság egy (írd és mondd, egy darab!) problémás sebészi beavatkozásból  levont következtetés alapján olyan döntést hozott, mely vallását  gyakorló zsidó és muzulmán számára egyaránt elfogadhatatlan.
Először is azért, mert Európában az állam és az egyház szétvált, tehát világi bíróságnak a vallást érintő kérdésekbe – amennyiben az nem károsít össztársadalmi érdeket – beleszólása nincs és nem is lehet.
Másodszor pedig azért, mert egy negatív eset (még laboratóriumi vizsgálat esetén sem) számít mérvadónak, tehát a bíróság, ha indulatmentesen, elfogulatlanul akart volna ítélkezni – mondom, joga az nincs hozzá! – autentikus helyről beszerzi az ide vonatkozó tapasztalatokat.
(Izraelben 2011-ben 50.000 fiú csecsemő csecsemő körülmetélésére került sor. A beavatkozás nyolc esetben bizonyult “problémásnak”, de egyetlen esetben sem lehetett összefüggésbe hozni a mohel (a körülmetélést végző, szakmailag felkészült, vizsgázott személy) tevékenységével!
(Olvasom, hogy közben két svájci kórház is megtagadta a vallási okból történő körülmetélést a helyzet jogi rendezéséig.)

Jelenleg Németországban igen kiterjedt jogértelmezési vita zajlik, ugyanakkor a Bundestag előtt egy törvényjavaslat fekszik, amely a körülmetélés mellett foglal állást. Nagy a valószinűsége, hogy a törvényjavaslat elfogadásra kerül, ezzel természetesen a vesszőfutás nem ér véget, hisz a “liberális” széplelkek minden bizonnyal Alkotmánybíróság elé viszik az ügyet. Az átfutási idő nyilván hosszú lesz, de addig is a Bundestag által meghozott törvény marad érvényben.

Megvallom, első hallásra engem is mellbevágott rabbi Goldschmidt nyilatkozata, – gondolom, a hírt hallva, első reakcióként – aki úgy fogalmazott, hogy a Holocaust óta nem érte ilyen támadás a zsidóságot. Egy francia újságnak adott interjúban felhívta a figyelmet, hogy a több, mint ezer éve Németországban élő zsidóknak még a legantiszemitább kormányzat idején sem kellett szembenézniük azzal, hogy megtiltják számukra fiaik körülmetélését.

Évek óta látom, tapasztalom, hogy igenis vannak a téma iránt érdeklődők, akiket semmiféle “hátsó gondolat” nem vezérel, egyszerűen ismereteiket kívánják gyarapítani, egy más kultúrát, annak írott és íratlan szokásait megismerni.

Úgy gondolom, számukra érdekes lehet az, amivel  zsidó olvasóimnak nem mondok újat: Függetlenül a vallás gyakorlásától, négy olyan dolog van, amit a zsidó emberek többsége betart: Brit-mila, (körülmetélési szertartás, vagyis Ábrahám szövetségébe való felvétel) bar-micva, (a 13. életévét betöltött fiúgyermek a “kötelesség fia”, aki a zsidó hitélet teljes jogú tagja) a hüpe (esküvői sátor v. baldachin) alatti esküvő és a halottakért tartott szigorú – hét napos – gyász.

Mindenki, aki a körülmetélés felnőtt korban való elvégzése mellett száll síkra, egyszerűen nem tudja, mit beszél, mint ahogy azon sajtómunkások állásponja  is elkeserítő, akik a kölni bíróság döntését helyesnek tartják és mind a zsidó, mint a muzulmán fiatalok esetében a 14 éves kort jelölik meg a körülmetélés időpontjául. (Zsidóknál nyolc napos életkorban, muzulmánoknál – hagymánytól függően – 4-14 éves kor között.)
Álláspontjuk egyértelműen tudatlanságból fakad, amiin némi utánjárással változtatni lehet.  Ugyanakkor mindazok, akik a körülmetélés ellen a liberalizmus és a humanitás szellemében emelnek szót, aminek tárgya nem más, mint a humán, vagyis az ember, ezek az igen tisztelt hölgyek és urak – az én olvasatomban – hozzávetőlegesen 15 millió zsidót és néhány száz millió muzulmánt nem tekintenek embernek!

És ahogy fentieket leírom, már tudom is, hogy Goldschmidt rabbinak minden kétséget kizáróan igaza van!
Ha nincs körülmetélés, nincs bar micva… tehát egy idő után nincs zsidóság sem. Bravó! Ezt az ügyes és fájdalommentes “zsidótlanítást” csak üdvözölni lehet!

A bejegyzést egy kérdéssel kezdtem: Ez a vég, vagy “csak” a vég kezdete? S, mint már annyiszor és annyi helyen leírtam, most sem mondhatok mást: Európa a Római Birodalom útját járja és csak idő kérdése, hogy úgy is végezze!

2012. július 26.


14 hozzászólás to “A fütyi, ami lázba hozta Európát…”

  1. Mirjam 2012. július 26. csütörtök - 11:21 #

    Ez az írásod is nagyon tetszik.
    Az ember nem tudja eldönteni, hogy sírjon, vagy nevessen?

    • leharisrael 2012. július 26. csütörtök - 19:09 #

      Mondjuk a sírás enyhe túlzás volt részemről.:) Egy biztos, ahol csak lehet, az orruk alá dörgölöm a tudatlanságukat.

      (A napokban megkereslek mail-ben!)

  2. chiyori (@chiyori123) 2012. július 26. csütörtök - 22:42 #

    Jó írás, a címe nagyon jópofa és figyelemfelkeltő.

  3. Max Birca 2012. július 29. vasárnap - 09:37 #

    Ezt én nagyobb keretben nézem. Mindez valójában a fasizálódó Európa egyik jele. A szekuláris-ateista alapú Európa rádöbbent, hogy a szekularizmus és ateizmus képtelen megvédeni Európa identitását elsősorban az élteképesebb muszlim kulturával szemben. A muszlim ember nem hajlandó felvenni a szekuláris vallást, hanem beférkőzik az üresen hagyott területre. Erre a válasz nem a kereszténység (ma már Európa, a közhidelem ellenére, nem keresztény, hanem ateista alapú), hanem a egyre inkább erősödő fasizmus. Ennek része: muszlim templomok tiltása Svájcban, az emberi öltözködésbe való beleavatkozás Franciaországban, szélsőjobb pártok erősödése.

    Valójában az ügy zsidó része mellékvágány. De mivel túl átlátszó lenne csak a muszlim vallás ellen fellépni, így az összes vallás ellen fellépnek. Harc zsidó szokások ellen, harc keresztény jelképek ellen.

    S ez a nyugat-európai fasizmus SOKKAL veszélyesebb a kelet-európainál. Míg a kelet-európai szélsőjobb elsősorban amolyan retrómozgalom, évtizedekkel korábbi elvtársaik szövegének ismételgetése, addig a nyugat-európai szélsőjobb modern, aktuális, mert a ma problémáira ad – hamis – megoldást.

    Az ateizmus és az agresszív szekularizmus végső lépcsőfoka a fasizmus.

    Az egész hisztérikus ateista hőzöngésnek egyetlen pozitív mellékszála lehet: a különböző vallású embereket rádöbbentheti, hogy nem egymás ellenségei. Úgy hallottam, hogy Hollandiában már volt rá példa, hogy zsidók és muszlimok KÖZÖSEN tiltakoztak a kóser/halal vágás elleni fasiszta-ateista fellépés miatt.

    • leharisrael 2012. július 29. vasárnap - 09:43 #

      Max, most tettem fel ezt az írást a Nolblogra. Engedelmeddel a kommentedet átmentem oda is, jó összefoglalónak tartom.

      • Max Birca 2012. július 29. vasárnap - 10:04 #

        Persze, oké.

    • Avi 2012. július 29. vasárnap - 19:44 #

      Tisztelt Max Birca!
      Igazat adok a véleményednek egy pici ellenvéleményem mellett. Mint nagyrészt látható és tudjuk is az iszlám már nyíltan hirdeti az egész világ meghódítását. Ennek része gyakorlatilag az egész világ iszlám országokból való betelepülőkkel való elárasztása. Ők azok akik erőszakosan követelik a mecsetek építését ők azok akik ragaszkodnak a városokon belüli szegregációhoz Amszterdam) és ők azok akik nem hajlandóak beilleszkedni az őket befogadó kultúrákba. Az általuk elkövetett terrorcselekményekről ne is beszéljünk. Az ő imámjaik által irányított mecseteik a terroristák fő búvóhelyeik. Azt hiszem, hogy elismerve Európa fasizálódásának tényét nem szabad figyelmen kívül hagyni ezt a tényt is. Mindentől függetlenül a körülmetélés törvénnyel való megtiltását én is egy nagy baromságnak tartom.

      • Max Birca 2012. július 29. vasárnap - 20:19 #

        Persze, értelmes ember nem tagadja, hogy létezik radikális iszlamizmus (mely politikai, nem vallási ideológia), s azt sem, hogy az iszlám vallás egyes képviselői teljes szívvel támogatják ezt. Azonban ettől még hiba lenne az iszlámot mint vallást azonosítani a radikális iszlamizmussal.

        Ami pedig az Európába való beilleszkedést illeti, Európában vallásszabadság van, Márpedig ez esetben abszurdum megkövetelni bárkitől is, hogy hagyja fel a vallását. Az iszlám csak az üres térbe hatol be, s az üres térért Európa szekularitása a hibás,

        S persze az iszlám meg akarja hódítani a világot – mint a kereszténység is -, hiszen ez egy térítő, univerzális vallás. Ez ellen azonban csak a többi vallás tud ellenállni, ha védik magukat.

        Miért van az, hogy a mai napig hagyományosan keresztény Latin-Amerikában az iszlám nem tud semmit sem elérni, Európában meg igen? Mert a kereszténység erős akadály, míg a szekularizmus nyitott ajtó.

  4. Anna 2012. augusztus 29. szerda - 17:14 #

    István király,imre fiának is lemetszettek volna /ugy egészégügyi okbol/egy kis bör darabot a f….ből.,biztosan nem élt volna ,gyonyörü feleségével .–“fehér házasságba–.és lett volna gyermekük.Milyen másként alakult volna Magyar történelem.-Gondolják végig!!!
    Lehet nevetni

  5. Dusho Arnon 2012. szeptember 19. szerda - 23:24 #

    Istennel kötött szövetségét Avram (később Avraham) a fia fütyije megcsonkitásával pecsételte meg, mivel irni még nem tudott, na meg akkor még nem ismerték a gummibélyegzőt. Ez vagy 4000 éve történt. Aki nem tartotta be ebbeli szövetségi elkötelezettségét, az nem pont Avraham volt. Körülmetélés ide vagy oda, a Nagy Szövetséges nem sietett segitségére Avraham fiainak és leányainak, hagyta, hogy halomra gyilkolják őket az egész történelem folyamán.
    Na jó, modern, úgymond egészségi meggondolások is közrejátszottak… A Földkerekség mintegy 3,5 milliárdos férfi lakosságának nagyon kis százaléka ment ugyan keresztül a szövetségi fütyiplasztikán, a többiek mégsem feltétlenül szereztek nemibetegségeket és azok megelőzésére az modern orvostudomány más, higiénikusabb és haladóbb módsze-reket vetett be.
    Hinni csak a hittanórán kell – mondta nekünk a Tanár Úr a középiskolában, ha zagyvaságokat feleltünk. De az igazat – A Hit nem feltétlenül jelenti kis csecsemők, azok beleegyezése nélküli, tények elé állitását. Végülis, úgy tünik, a 21-ik századnál tartunk, nemdebár?

    • leharisrael 2012. szeptember 20. csütörtök - 09:25 #

      Ez is egy vélemény, bár koránt sem egyezik az enyémmel.
      Úgy gondolom, ki-ki ízlése szerint és ebbe senkinek nincs beleszólása.
      Mondjuk, azt nem tudom, milyen véleménnyel vannak az állítólagos jogvédők arról, hogy az egyén szabad akarata jegyében szabadon választhatnak, hogy gyermeküknek beadatják-e a fertőző betegségek elleni védőoltást, vagy sem? Na, ezzel kéne foglalkozni, mert ha rajtam állna, az oltatlan gyerekeket nem engedném közösségbe. Ez már tudatos veszélyeztetés, ami nem csak az oltatlan gyerek egészségére ártalmas, de ha egy osztályon, óvodai csoporton belül csak egyetlen oltatlan van, az potenciális veszélyt jelent a többi 30 gyerekre és azok családtagjaira is.
      Nekem ez a véleményem!
      A vallást pedig, mint mondottam, ki-ki ízlése szerint, ennek pedig nincs köze, hogy a 21. vagy akár a 31. században élünk.

  6. Dusho Arnon 2012. szeptember 23. vasárnap - 18:34 #

    Mégis, mi köze van a védőoltásnak a fütyivágáshoz, vagy ahogy Nálatok nevezik, a male-noláshoz? Igenis, a 21-ik században már tudjuk, mi is az a sterilitás, mi a baktérium, a vé-dőszérum, amikről azelőtt nem is hallottak. Na meg aztán, amikor a fütyisebész kiszopja a vért a pici fiu-bébi izéjéből, az nem pedophilia? Mi lesz, ha a pici elkapja tőle a fertőzést?Nekem úgy tűnik, primitiv, elavult a tisztelt Leharisrael gondolkodásmódja. Egyébként, bol-dog zsidó Újévet kivánok.

    • leharisrael 2012. szeptember 23. vasárnap - 19:22 #

      Én egy eléggé türelmes ember vagyok a blogolás tekintetében csakúgy, mint a magánéletemben. De! De kikérem magamnak, hogy bárki, aki a véleményemmel nem ért egyet, az vallásosságomat primitívnek nevezze.
      Ezzel az erővel visszakérdezhetnék: Közöd?! De hozzátehetném még azt is, hogy egy olyan országban, ahol az egyház és a társadalom szétvált, polgári bíróság ebben az ügyben nem jogosult a döntésre.

      Kérem, ha jövőben is kommentelni akarja a bejegyzéseimet, vegye figyelembe a kommentmező fölötti kiírást.

A negatív vélemény is vélemény, de ügyeljünk a hangnemre!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: