Helyzetjelentés!

30 okt

Győzött a Hamasz! Terroristái kiszabadultak és most kézzel foghatóan is bebizonyítja, hogy nem beszél a levegőbe: Legyőzte Izraelt! A fogolycserével megerősödött!

Szombaton a kora délutáni óráktól intenzív rakétatámadás vette kezdetét.  A Gázából izraeli területen becsapódott lövedékek száma 27!
Természetesen lehet arra hivatkozni, hogy ezek döntő része nyílt terepen robbant, de magyarázza meg ezt jó szívvel és józan ésszel valaki annak a négy gyereknek, akik apjuk elvesztését “köszönhetik” a gyilkosoknak. Magyarázza meg valaki a 9 hónapos, arcán sérült csecsemőnek és szüleinek, hogy talán plasztikai műtéttel a sérülés korrigálható!

Ashdod – iskola

 Gan Javne

 Ashdod

De legfőképpen azt magyarázza meg valaki, hogy a magyar nyelvű híradások miért kivétel nélkül úgy kezdődnek, hogy: “izraeli támadásban meghalt öt palesztin”????? Akik egyébként  a rakéta kilövő személyzetét képviselték.

 

Magyarázatot várok arra nézve is, hogy miért kell a gázai övezettől számított  40 km-es körzetben 200.000 diáknak otthon, bunkerban tölteni az egyébként tanulásra szánt időt. (Erre vonatkozóan főként azoktól kérek magyarázatot, akik képtelenek felfogni, mit jelent Izrael számára az u.n. ‘67-es határok mögé való visszavonulás!)

Gan Javne

De leginkább arra várok magyarázatot, hogy a “hős” palesztinok a beígért válaszcsapásra miért pedzegetik a tűzszünetet, és hamár, akkor a ma reggel 6 órára meghírdetett ellenére fél 8-ig miért lőttek ki újabb 11 rakétát???

Képek forrása: Ynet

2011. október 30.

33 hozzászólás to “Helyzetjelentés!”

  1. Avi 2011. október 30. vasárnap - 10:04 #

    Gondolom ismered a válaszom!
    Atomot nekik!!!
    Ja és persze az EU tisztelt politikusainak is akik annyira álszent módon védik a “palesztin” népet. Apropos, ki tudja kik azok a palesztinok? Úgy emlékszem, ilyen nevezetű kétlábú csoportot csak a 70-es évek óta lehet hallani. Hol voltak előtte? Az égből pottyantak?

    • leharisrael 2011. október 30. vasárnap - 10:09 #

      Avi,
      atomot talán nem, de most aztán senki ne jöjjön az “aránytalan” visszacsapással!
      És igen, nem lehet elégszer hangoztatni, hogy a “palesztin nép”-et Arafat találta ki, ráadásul a Gázában összeverődöttek a legalja, akik már egyetlen arab országnak sem kellettek.

  2. aser 2011. október 30. vasárnap - 12:42 #

    Én tudom a magyarázatot a MÉDIA tájékoztatási elfogultságára:Arab guruló kőolajdollárok!
    És a világ vezető MÉDIA hírszolgáltatóiban meglévő arab kézen lévő részvény többség!
    Mely által az igazgatók és a vezető szerkesztők többségét ők nevezik ki,és ők elfogultak.
    Nem véletlen,hogy ma már nem csak fegyverrel harcolnak a hadseregek,hanem a MÉDIA háborút is meg kell nyerni!

    • leharisrael 2011. október 30. vasárnap - 13:45 #

      És a média háborút Izrael egyértelműen elvesztette.:(

      • Avi 2011. október 30. vasárnap - 14:43 #

        Azért tényleg nem értem, hogy már hosszú évek vagy évtizedek óta a tetves araboknak a sajtója professzionálisan van megcsinálva és Izrael ahol rengeteg okosabbnál okosabb ember él, egyszerűen nem tudja jól kezelni ezt a problémát. :(

      • leharisrael 2011. október 30. vasárnap - 15:10 #

        Először is, az arabok látványosan tudnak sírni, nem riadnak vissza videók összevágásától… (Nem egy esetben találkoztam olyan videóval, ami nem lehetett ott, ahol mondták, már csak a természeti környezet miatt sem.)
        A másik, ami ránk jellemző, – ez legutóbb a Vogel családdal kapcsolatban derült ki – a halottak tisztelete. A Vogel nagyszülők azt mondták, hogy minden a gyilkosság helyszínén készült képet szabadon fel lehet használni az interneten, erre jött a rabbinátus és egy párat letiltott – kegyeleti okok miatt, mondván, hogy a halottakat már nem lehet megkérdezni, hogy hozzájárulnak-e.

        Egyszerűen a tárgyilagos közlés hatása közelébe sem jön egy vértől csöpögő (esetleg “foglalkozási baleset”-ben – a bombagyártást nevezzük így – meghalt egyén képének mutogatásával. Ez utóbbira vevő a közvélemény.:(

  3. kekec 2011. október 31. hétfő - 12:03 #

    Lehar, érthető a felháborodás, csak azt nem értem – mi köze 1000 EMBER szabadon bocsátásának 27 RAKÉTA kilövéséhez? Nem lőtték volna ki anélkül? Egyébként bár Izrael felé lőtték ki, és ott okoztak károkat – a SAJÁT békére vágyó embereiket is támadták.
    Avi – azért néha gondolkodhatnál is. Nálunk (jóval arrébb) megugrott a rákos esetek száma Csernobil után. Mit gondolsz mi történne Izraellel és a lakóival egy KÖZELI atomrobbanás után? Ehhez képest Massada emberséges és tiszta ügy volt!

    • leharisrael 2011. október 31. hétfő - 12:24 #

      Próbálkozz az arab logikával. E szerint, ők legyőzték Izraelt, hiszen hiszen egyért kaptak ezret (darab-darab, nem számít, hogy ez ember v. golyóstoll). A belső propagandában ez úgy néz ki, hogy “Izrael gyengül, nemsokára miénk egész Palesztina!” Ehhez járul, hogy Abbasz esetleg mégis tárgyalóasztalhoz ül (?), amit a Hamasz mindenképpen meg akar akadályozni. A Hamasz nem törekszik békére, sőt, neki a “minél rosszabb, annál jobb” nagyon is megfelel. Amíg ezt az állapotot fenntartja, nyugodtan halászik a zavarosban, felveszi a segélyeket, amiből csak az kap, aki szoros szövetségese – tehát aki élni akar, behódol neki…

    • Avi 2011. október 31. hétfő - 14:21 #

      Kekec!
      Szoktam időnként gondolkodni is még akkor is ha nem mindíg látszik!
      Az atomot képletesen értettem, mert természetesen tudom, hogy akkor nem csak ott történne pusztítás.
      Akkor mondom érthetően: Válogatás nélkül az írmagjukat is ki kell pusztítani ezeknek a kétlábúaknak még akkor is ha ez igen rasszistának is hangzik. Nem tárgyalni kell velük hanem a föld színéről is eltakarítani őket.
      Most lehet fikázni engem nyugodtan :)

      • aser 2011. november 2. szerda - 12:34 #

        Nagyrészt igazad van.
        Példa a célzott likvidálások,melynek hatására,lényegében megszűntek az öngyilkos terror akciók.
        Meg persze a kerítés felépítése miatt is.

  4. kekec 2011. október 31. hétfő - 22:05 #

    LeHar: de hiszen én is ezt írtam: a békére áhítozó arabokra is támadtak a rakétákkal. Mert ehhez anyagi érdekük fűződik. Viszont ezért akkor is kilőtték volna, ha NEM engednek el ezer palesztint. Azaz nem eresztenek rájuk ezer éhes szájat. Mert ellátmányt gondolom nem adtak velük?
    AVI – ez igen rasszistának hangzik. Gondolom az arabok egy része ugyanígy és ugyanilyen szövegekkel acsarkodik a zsidókra. Ha azt akarjuk, hogy valaha a gyerekek – vagy az unokák békében éljenek, ezen valamit változtatni kellene.

    • leharisrael 2011. november 1. kedd - 07:27 #

      Úgy érzem, hogy itt nagyjából mindannyian egyről beszélünk, ha különböző vérmérséklettel is.
      Tudomásul kell vennünk, – sajnos – hogy amiből sok van, az nem érték! Ráadásul a hitetlent megölni (ez nem csak a zsidókra érvényes) Allahnak tetsző cselekedet. Hogy közben hullik a sajátjuk is, nem számít!
      Kekec! Hidd el, én értem Avit, és mindenkit, aki vagy személyesen, vagy gyerekén keresztül kapcsolatba került a Cahallal! Ahhoz azonban, hogy gyerekeink-unokáink egyszer majd békében élhessenek, már ma el kellene kezdeni azok helyes nevelését. Viszont mit mondjak az unokámnak? Ölelje keblére azt, aki el akarja pusztítani? Nehéz, nagyon nehéz!:(

    • Avi 2011. november 1. kedd - 11:14 #

      ” Mert ellátmányt gondolom nem adtak velük?”
      Ameddíg a sitten voltak havonta 1500 shekelt kaptak a kiemelt étkezésen az iskolai tanulmányok lehetőségének megadásán kivűl. Szabadulásuk után 2000 dollárt kaptak fejenként a Hamasztól!
      Akkor milyen éhes szájról beszélünk?
      Nézzél képeket milyen felhizlalt kigyúrt napsütötte életerős terroristák szabadultak a csere után.
      Az EU az USA az ENSZ Irán és kitudja ki a fene sőt Izrael anyagi segítséget (vámok, stb) ad ezeknek a kétlábúaknak. Nem építkezésre hanem a vezetők saját zsebük megtömésére fordítják a súlyos dollár száz és ezermilliárdokat.
      Nem igazán tudom sajnálni őket!
      Igen, akkor rasszista vagyok azokkal szemben akik a népünk kiirtására törekszik és még csak nem is titkolja.
      Dögöljenek meg mind!!!

    • aser 2011. november 2. szerda - 12:37 #

      Gyilkossal nem lehet tárgyalgatni,mert ő csak az erő nyelvén ért.
      De nyilván nem kell össze keverni minden arabbal.
      Hiszen nagy többségük nem gyilkos!
      De ne felejtsük el,arab oldalon még mindíg a gyilkososk irányítanak!
      Abbasz mi is volt ez előtt?

  5. Avi 2011. november 1. kedd - 15:24 #

    http://www.haaretz.com/print-edition/opinion/israel-must-end-the-gaza-blockade-1.392890

    Na most már tényleg: meg vagyünk bolondulva?

    • leharisrael 2011. november 1. kedd - 15:28 #

      Ezt a hírt az elítéltek szabadon engedését követő napon röppentette fel az arab sajtó. Ha jól emlélkszem a PH honlapján is láttam.
      Na nem, ennyire hülyék azért nem vagyunk – remélem!

  6. Jimbo 2011. november 1. kedd - 20:22 #

    Sajnos mindig így kezdődik a hír: Izrael visszalőtt. Az,hogy előtte Mi volt…? Ashdodiak, Sderotiak tudnának mesélni a magyar széplelkűeknek. A videohamisítás az is érdekes. Az a bizonyos, ami világra szóló botrányt robbantott ki, az is kamu volt. Az emberek mégis benyalták, hogy a gonosz izraeli katonák 40 percen keresztül lövöldöztek egy emberre meg annak gyerekére, és azt,hogy végén a gyereket agyonlőtték.

    • leharisrael 2011. november 1. kedd - 21:10 #

      Ahol csak lehet, szóváteszem, javítom. Erre a blogra elég sokan kattintgatnak és sokfelől. Ha csak egy-két ember elgondolkodik, már nem csináltam hiába.

      • Jimbo 2011. november 1. kedd - 23:13 #

        Egyszer csak rájönnek, hogy nem Izrael a rosszfiu. Ha félre tudják tenni az elfogultságukat.
        Én reménykedem.
        Írj minél többet. Legyen minél több hír elsőkézből.
        Én minden nap nézem a blogodat :-)

      • leharisrael 2011. november 2. szerda - 07:19 #

        Írok annyit, amennyit a szabad időm enged. Lehetne “napi” híradással is jelentkezni, de az már nem fér bele.:)

    • asher alexander 2011. november 1. kedd - 23:50 #

      Foleg a Sderot-iak!!!
      napi minimum,; 50-80 Kassam 8 EVEN AT!!!!!

      • leharisrael 2011. november 2. szerda - 07:24 #

        Sajnálom Szderot lakóit, ők vannak a legközelebb. De azt is látni kell, hogy Beer-Sheva, Ashdod, Askelon, Rehovot is szirénahangra ébred – tehát a rakéták hatótávolsága egyre nő.
        Nekem ugyan ne mondja senki, hogy tanusítsak önmérsékletet. Majd, ha az ENSZ, az EU és az egyéb gittegylet családja él ezeken a helyeken, akkor figyelmeztessenek.

    • aser 2011. november 20. vasárnap - 02:06 #

      Én többször is megnéztem azt a videót.
      És világosan látszott,hogy az arab a beton mögé bujt a gyerekkel
      .Az izreliek jobbról lőttek.
      És az arabok balról lőttek.És az arabok lőtték hátba az apát,meg a fiát.
      Mivel jobbról,az Izraeli katonák lövésétől megvédte őket a betontömb!

  7. kekec 2011. november 1. kedd - 21:36 #

    Avi – emberileg érthető – de sehova sem vezet az elfogultságod. A lengyelek is nagyon sokat szenvedtek a németektől, és mégis meg tudtak békülni – holott minden család gyászol valakit. Hidd el nem túl szerencsés az “iszlám térhódítás elleni védőbástya” szerepe – mi magyarok a népességünk nagy részének elvesztésével fizettünk érte.
    Nálunk okosabb emberek sem tudják a megoldást – valószínűleg nagyon sok apró lépés kell hozzá, és ahhoz mindenkinek hozzá kell tenni egy kicsit magából is.

    • leharisrael 2011. november 2. szerda - 07:15 #

      Kekec,
      tudom, hogy Avit szólítottad meg, de hadd mondjak valamit. Egyrészt hagyjuk meg Avinak, hogy – legalább itt – vérmérséklete szerint nyilatkozzon. Nem hiszem, hogy elfogult lenne, inkább szókimondó. Nem Ő az egyetlen, akinek ilyen gondolatai vannak és ha “megkaparjuk” a felszínt, rá kell jönnünk, hogy oka van! – Sajnos!
      Abban igazad van, hogy a németek és a lengyelek is fel tudták oldani az ellentéteket, de össze sem hasonlítható az itteni helyzettel. Egyet érts meg: Nem reguláris hadsereg áll szemben egymással, ráadásul a terroristák háttér támogatói minden olyan esetben, amikor kicsit enyhülne a helyzet – tesznek róla, hogy újból elmérgesedjen.
      Azt hiszem, Izrael annál többet, mint amit Olmert adott volna a palesztinoknak, nem tehet:

      http://hvg.hu/vilag/20111101_rice_jeruzsalem

  8. asher alexander 2011. november 1. kedd - 23:48 #

    no kerem!!
    Benny gantz-(Sayetet Matkal)- figyelmet felhivnam,itt az ideje befejezni azt az “Operation Plomb Durcie” akciot GAZA-ban,amit az UN,az USA,es az UE rinyalasa miatt felbeszakitottunk!!!
    befejezni az akciot,amig csak egy is………………!!!!!!

    • leharisrael 2011. november 2. szerda - 07:19 #

      És mit válaszolt?

    • aser 2011. november 2. szerda - 12:43 #

      Na persze,menjen be oda 20 katona 1,5 millió arab közé……
      Ha tovább mérgesedik a helyzet,akkor be lehet küldeni 20 ilyen egységet,és kilőni a banda vezéreket.
      De hosszabb háborúnak nincs értelme.
      Főleg amíg az ENSZ eteti a 4,5 millió külföldön született nem tudom honnan menekült arabot.

      • leharisrael 2011. november 2. szerda - 12:58 #

        Aser,
        arról szó nem lehet, hogy még egyszer egyetlen katonánk is bemenjen Gázába! Szerintem a megoldást a palesztin állam egyoldalú kikiáltása fogja meghozni.

  9. Avi 2011. november 2. szerda - 20:37 #

    Lehar
    Nem is kell oda bemenni, csak egy picit megszórni őket folyamatosan és mondjuk 3 naponként megkérdezni a túlélőket, hogy elég volt-e és szeretnének-e békében élni. Amennyiben nem a válasz akkor lehet további 3 napon keresztül Gáza minden szegletét bombázni majd újra megkérdezni. :)
    Az ENSZ az EU és a többi gittegylet pedig kapja be!
    Ha jól belegondolunk a hírnevünknek nem igen árthat hiszen ha a mi városainkat bombázzák ezek a kétlábúak akkor is mi vagyunk a gonoszok. Akkor pedig legyünk is……

    • leharisrael 2011. november 2. szerda - 20:54 #

      Így elmondva egyszerűnek tűnik, de azért mégsem az – egy ilyen akcióterv Izraelt is megosztaná.
      Abban tökéletesen egyet értünk, hogy a gittegyletek szava nem kell, hogy sokat jelentsen. Nekem ott szakadt el a cérna, amikor Asthon asszony megállt a Templom hegyen, lenézett Jeruzsálemre és kijelentette, hogy palesztin állam – Jeruzsálem fővárossal. Nem tűr nyomdafestéket, amit akkor mondtam.

      • Jimbo 2011. november 3. csütörtök - 22:39 #

        Na ez az… mit is jelentene Izrael számára az egyoldalú kikiáltás?
        Milyen fővárossal? Jeruzsálem az Izraelé, ott van a Kotel. Nem énekelhetjük megint a Yerushalayim Shel Zahav-ot megint az eredeti szöveggel… A galut 67-ben ért véget igazán, amikor újra a Nyugati Falhoz mehettünk…Gondolom ha feladnánk, akkor ugyan az lenne, mint 67-előtt…
        10 évvel ezelőtt Izrael /a miniszterelnök/ kész lett volna feladni…igaz, Jasszi nem fogadta el az ajánlatot…de ez akkor is hiba volt, de megmutatta, hogy mennyire akarták Jassziék a békét…

        Mit fog tenni Izrael, ha Abbaszék kikiáltják az államot Jeruzsálem fővárossal? Mire készülhet Abbasz utána? Ő csak Cisz-Jordániában főnök, mi lesz Gázában/Gázával? Csak nem arra számít, hogy az ottaniak majd térdre borulnak előtte?

        És azt se felejtsük el, hogy ők itt nem akarnak megállni…

      • aser 2011. november 20. vasárnap - 02:11 #

        Én csak azt kérdeztem meg volna Aston úrhölgytől:
        Mutasson egy olyan Államot a világon,amely lemond saját fővárosáról egy terrorista,arab banda javára?
        Mert az ezt kívánja.

A negatív vélemény is vélemény, de ügyeljünk a hangnemre!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: